♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

23/4-10

Publicerad 2010-04-23 23:11:13 i Allmänt

I går jobbade jag, 7.30-16.30. Efter det kom Putte och Kim å hämtade mig. För vi skulle åka till Tranås och kolla på en husvagns inredning. Det va knappt att allt fick plats i kärran vi hyrt! Så lite fick vi ha i bilen. Vi va hemma runt 24 tiden tror jag. Kim va jätte trött så henne va det bara att lägga i sängen med lelleflarran :) Och efter en stund sov hon igen.
I dag har vi varit på stan en stund medans Putte jobba. Käka på en Thairesturante i Kga, och kan säga att det va ingen vidare go mat! 1 gång och inge mer. Testa ska man väl iaf :) Och det gjorde jag. På stan köpte jag 3par trosor till Kimsan. Tror inte jag köpte något annat. Jo nya "nuppar" till hennes flarra... Dom gammla börjar lukta och ser inte allt för bra ut.
När vi kom hem igen så satte Putte i gång med husvagnen och jag följde med Lilli och handla....mat. Efter det hem och gjorde lite mat till Kim och käka glass till efterrätt :) Ni måste bara prova den nya glassen från GB!
Cornetto Freestyle Bröllopsstruten Såååå god


Nu har vi nyss käka lite varma mackor. Jag va så sugen på att göra något i dag. Men icke, skulle jag ut skulle minsan min sambo det oxå! Så blev hemma båda 2... Tråkigt. Det va så många kompisar som skulle ut i dag så jag tror det hade varit roligt. Men men. Kommer väl fler tåg...typ.
Jag tycker det är så tråkigt. Jag har frågat min sambo fler ggr om han vill göra något med mig, bara mig. Kanske gå ut och äta, kolla på bio eller så. Men antingen är han- för trött, orkar inte, känner inte för det, har inga pengar, en annan dag osv... Förra gången hade jag fixat biljetter till bio och bord på Harrys i Kga. hade fixat skjus och barnvakt. Gjort allt klart och det skulle bli så kul att överraska honom med det. Men nä, han ville inte! Blir så ledsen :( Varför?! Jag kan säga att jag verkligen är nere i en svag period nu.... Behöver kärlek. Men det blir väl bättre det oxå framöver...
Nu sitter min sambo i soffan och sover och själv ska jag gå in i sängen och lägga mig!
I morgon ska jag, Kim och Baltazar ta en promenad till blomträdgården här i strömtorp och köpa lite blommor. OM det blir fintväder vill säga.
Over and out Good Night

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2010-04-26 19:17:35

Känner igen mej i din situation. Tur att vi har våra döttrar <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela