♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

25 april 2010

Publicerad 2010-04-25 21:25:31 i Allmänt

Tack underbara Faster Anna för hjälpen! Du är guld värd :) Älskar dig!

En härlig eftermidda :)
Åkte och hämtade Kim&Baltazar bortåt 15-16 tiden. Sen in till Willys i Kga och handlade lite mat.
Sen hem :) Rotade fram cykeln från garaget. Eftersom jag måste ha den i veckan när jag ska jobba.
Sen gick Putte ut med Kim och jag ställde mig och gjorde lite mat. Fläskfele, hasselbackisar och beasås. Och god salad! Mummmma!!! Det va väl meningen att Kim skulle äta med oss, men hon orka inte hålla sig vaken. Så hon fick 1 av sina matlådor jag hade i frysen. Hon åt upp nästan allt. Sen tog Putte på henne jamasen, och gjorde välling. Och så stupa hon i säng och somna på stört.
Och det gör nog jag med snart! Vart ju inte så mycket sömn i natt direkt, hihi.
Nu sitter vi och kollar på Wallander-Luftslottet. Trodde inte jag sett den, men nu en bit in i filmen känner jag igen den...typiskt. Så det blir att krypa ner i sängen ist!
Så sov gott, så hörs vi i morgon igen :)
 

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-04-27 12:41:41

tack själva!! det är så roligt att ha kimsan!! ÄLSKAR DIG! KRAM!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela