♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Gå in och rösta :)

Publicerad 2010-04-28 22:00:14 i Allmänt

På min underbara tös, Kim. Klicka här för att komma dit

Tack på förhand :) Så håller vi tummarna att hon vinner *ler*




I dag har jag jobbat. 10-16.30. Timmarna gick fort och det va riktigt kul! Så nu är det bara hoppas på att dom tyckte man gjorde ett bra jobb och får komma tillbaka :) Ganska svårt det där... Man ska få dom att tycka om en på bara några timmar! Våga visa vad man kan och vill... våga ta för sig osv...  Inte lätt alla gånger :) Men jag tycker jag har gjort det bra. Iaf på dom andra ställen jag varit på. I dag va jag på ett dagis för barn med speciella behov. Men jag tycker nog att jag klara det ganska så bra, men men återstår att se.
Nu ska jag ta och sova...
Glöm nu inte att rösa på henne ;)

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-29 07:06:06

Nu har jag röstat på sötaste Kimsan :) hoppas att hon vinner :D

Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela