♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Gässssp...

Publicerad 2010-04-13 21:55:42 i Allmänt

Åh så trött jag är.
Nu sitter jag här och väntar på att min Putte ska ringa. Jag har försökt ringa han, men han svarar ju inte :(
Sen tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen!
I dag har jag städat lite i källaren och här uppe. Fattar inte varför vi slängt vissa saker... Får gå igenom säckarna igen. Kanske i morgon när Kim är på dagis... Efter att jag hämtat Kim på dagis i dag så gick vi till en kompis och fick mat. Grillat :) Första gången i år som jag ätit det. Och det kommer bli många fler gånger med grillad mat. Efter maten tog vi en lång promenad runt på landet, underbart i det vackra vädret :) Sen hem och hängde lite tvätt. Lilli kom förbi med mer saker till Kim. Fodrat regnställ och ett smycke. Där det stod Kim på ena sidan och Vendela på andra. Baltazar fick oxå ett smycke där det stod Baltazar och telefon nr till mig. Jag har fått ett paket att hämta ut oxå, ett köp som jag vann på tradera. Men det finns i Kga...och varför det skickades dit har jag inte den blekaste aning om! Så det får jag hämta när någon kan skjusa in mig dit. Hade jag haft lite mer pengar att röra mig på hade jag tagit bussen. Väntar på mer paket oxå, men dom hoppas jag verkligen skickas till OkQ8 i Dfs! Eller direkt till min brevlåda! Jaja...
Kolla vädret förut oxå, och det ska bli sol och härligt väder ända fram till helgen :)
Och nu sitter jag och kollar min FB och tvn... Ska försöka ringa Putte igen. Ska nog ta mig lite godis oxå...
Ha det gott alla :)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-14 06:48:58

Paketet har kommit till Karlskoga för att det är skickat med bussgods :P Då får man hämta i Karlskoga :D

Hoppas att det löser sig... Hade jag inte jobbat hela veckan och halva nästa så hade jag skjutsat in dig...

Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela