♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

God Morgon

Publicerad 2010-04-10 11:05:09 i Allmänt

I dag är det lördag, om ni inte visste det :) Och Kimsan har tagit en väldigt lång sovmorgon, sover än :)
Har ingen aning om vad vi ska hitta på i dag, kanske åka in till några kompisar om dom är hemma... Putte får ta och ringa till dom. Vi hade tänkt att städa ute i trädgården, men det blev inte så fint väder som det va sagt. Så vi hoppar nog det. Och så har vi tänkt att plocka ur all inredning i husvagnen, vi ska göra den frächare :) Lite ljusare. Men det blir nog inte heller något i dag. Måste plocka lite ordning i garaget oxå så vi kommer in med allt dit. I går fyllde min kära svärmor år oxå, GRATTIS GRATTIS! Vi va där och fick smärgås tårta och en massa annat gotti gotti. Sen hem, och Kim ville ha lite mat igen. Som tur va hade jag lite frys mat sen tidigare i veckan. Lax med potatis :) UuMmma säger hon då :)
Nu ska jag ta och göra mig i ordning.
Ha en bra dag och helg!
Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-04-10 12:46:52

Dyker ni upp på någe mera babysim?? Saknar er!!!!



Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela