♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Helgen...

Publicerad 2010-04-25 14:11:39 i Allmänt

Hahaha en sån underbar helg! I fredags gjorde vi väl inte så mycket... Va på stan en sväng medans Putte jobba. Sen hem och rev husvagnen! Asså fatta hur den såg ut?! Så det kommer att bli jätte bra, när vi är klara med den. Glömde ju ta för och efterbild :(  Men jag ska gå ut och fota den sen tänkte jag. Fast det bara är väggarna kvar...
I går lördag... Så var vi på stan en sväng igen och kolla på bilar och motorcyklar som ställdes ut för uppvisning. Fanns mycket fint! Kim gilla nog motorcyklarna bäst. Himmel så busig hon va på stan i går :) Vi hade tur, vi träffa några från föräldra gruppen i en lekpark. Så Kim fick busa av sig en stund. Sen vidare... Fick hämta Robban i Åtorp, bilen hade pajjat. Skit tråkigt för han! Men den är väl snart i gång igen. Sen på kvällen så ringde jag och bokade bord på Harry´s i karlskoga! Och kollade med Faster Anna om hon ville vara barnvakt. Och det ville hon :) Underbart!!! Tog en P2 till fördrink och beställde en saftig biff. Men det jag beställde vart jag lite besviken på... Ville ha en blodig biff, men fick inte det. Den va rosa inuti men inte riktigt som jag ville ha den. Men ändå väldigt väldigt god! Efter det så åkte vi hemmåt... Kom bara in i huset så vände vi och gick ut igen, vidare till våra grannar som hade fest :) Och det vart sent! Vi kom hem vid 5 halv 6 i morse! Men jag hade så roligt att bara timmarna flög i väg! Det va länge sen måste jag säga. Sen kom vi inte i säng på en gång heller... kanske somna vid halv 7 tiden och klev upp 10. Saknar min lillrumpa :( Jag vet att hon har det underbart hos faster Anna, Anna är så j*vla duktig! En helt underbar tjej :) Va skulle jag göra utan henne...?! Nä just. Finns inte bara! Älskar dig, tack! Nu ska vi försöka ta oss ut... hämta hem bilen. Och sen i väg och hämta hem resten av våran familj. I kväll blir det söndags mys på hög nivå kan jag lova!!!
Ha en fortsatt härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela