♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Kloka ord...

Publicerad 2010-04-29 12:19:36 i Allmänt

Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig någonting bättre. Ger du henne en spermie ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat. Ger du henne ett hus ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du ger. Så....... om du ger henne någon skit så kan du förvänta dig ett helvete tillbaka...


Nu har Kim och jag varit på Öppna Förskolan en stund :) Så nu har hon fått busa av sig och jag snacka lite med alla goa föräldrar.
Nu ska vi ta och göra lite mat innan hon ska få sova midda.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela