♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Lite nere...

Publicerad 2010-04-20 21:42:45 i Allmänt

Nu har jag varit ute på promenad igen :) Sååå duktiga vi är. Baltazar är just nu inne i badrummet och väntar på att få sig en dusch. Men som vanligt var det upptaget.
I morgon har jag inget jobb inplanerat än så läng... tråkigt. Har sökt lite jobb, men f*n INGEN som hör av sig. Inte ens mailar tillbaka... Dåligt tycker jag. Jag måste ha ett riktigt jobb, blir tokig snart. Ett jobb med bra betalt! Gärna med människor, eller som parkförvaltare (om det nu heter så), städerska skulle jag oxå kunna tänka mig. Tror det är ett bra jobb. Bara det att veta att man får pengar varje månad och vad man ska göra varje månad.
Om jag nu inte ska jobba i morgon så hade jag tänkt att åka in och bada med Kim. Och så är jag sugen på att hälsa på Leif i Kga :) Tänker på han väldigt mycket. Och även Vivvi...
Känner mig så nere, vet inte varför. Jag önskar att min sambo kunde vissa lite uppskattning/kärlek och bara krama om mig. Behöver det känner jag. Kommer sånna här stunder då jag saknar mina föräldrar väldigt mycket. Kan ligga och gråta för mig själv i sängen på kvällarna och tänka på dom. Kolla på det enda kort på min pappa som jag har. Jag har inget kort på mamma :( Inga kort! Inga på mig som liten heller. Så jälva tråkigt!!!
Usch nä nu sitter jag här och får tårar i ögona igen.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2010-04-21 20:00:53

vet precis hur du känner med kramarna från sambon!!

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-04-21 20:27:47

Tackar för ni kom o hälsa på idag :) Hon e såå grymt go den där Kimsan =)



Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela