♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Lördag

Publicerad 2010-04-10 23:54:08 i Allmänt

I dag så hamnade vi i Örebro, igen... Var ju med Putte härom dagen. Men vi började med

Mata och prata med fiskarna...
Sen åkte vi till pappa "Puttes" jobb

och prova hjälmen pappa har när han är ute på jobb
Sen vidare till en kompis "Bullen"s jobb och

prova en konstig liten bil, tutan va jätte kul :)
Sen hem till Bullens familj som hade gjort mat... fast kasnke inte till oss. Men vi fick vi med :) Super god lasange och salad! Det va mumma. Tack "Virre" :) Kim och Ebba lekte en stund. Kim fastna vid alla Ebbas pärlor! Får nog ta och köpa stora pärlor till henne i Ullared. Efter maten hamnade vi som sagt i Örebro igen. Ikea och en snabbis in på Marieberg kl va ju ändå runt 17 tiden och allt stängde ju 18... Lite sent ute kanske. Men vi skulle ju inte ha något. Följde lixom med bara för att komma ut... När vi kom hem så va kl 19, och Kim ville INTE gå in...Så jag fick bära in henne. Hon va så ledsen på mig, hon ville ju vara ute! Men vi svida om lite snabbt och tog på oss skit kläder och gick till lekparken :) Lekte där en liten stund och gick hem igen. Gjorde lite snabb mat, korv med mos och bröd. Kim ville ha lite joghurt så hon fick det. Sen va kl sova sa hon och peka på sängen :) Så i dag la hon sig kl 21.00 exakt. Då räckte det visst hihi. Men va skjutton, det är ju lördag!
 Och vi slutade hela kvällen med ett gött skumm bad :)
Och nu avslutar jag med att borsta gaddarna och krypa ner under täcket. Guuud så skönt det är att ligga i sin egen säng och bara vara :)
I morgon hoppas vi på kanon väder!
Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela