♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Måndags kväll

Publicerad 2010-04-12 20:21:45 i Allmänt

Sitter faktiskt och saknar min Putte som brukar komma hem vid denna tiden... Saknar dig Putte.
I dag så tog vi oss en lång promenad, ner till älven. Skulle mata änderna, men Kim sov så gott i vagnen efter dagis så hon missade det helt. Efter det så gick vi upp till svärmor för att se om det va någon hemma och om Baltazar kunde få stanna där en stund. Faster Anna va hemma, så han fick va där. Själv så gick vi upp till Öppna Förskolan för att äta lite mellis och leka :) Kim målade ett hjärta oxå och kladda lite på ett papper :) Så fint hihi.
Sen hämta Baltazar och ta en promenad hem och förbi PeKås. Kim hade ingen välling eller joghurt kvar, så det va ett måste :)
I dag så friskanmälde jag mig igen oxå. Får se när jag får jobba nästa gång :) Hoppas det blir snart. Måste ju jobba ihop pengar till Ullared. Men jag får nog lägga undan från min lön som jag får denna månad. Halva denna månad har ju redan gått...Tokigt :)
I morgon vet jag inte vad vi ska göra riktigt om jag inte ska jobba. Kim ska till dagis 9.15-12.15. Efter det kanske vi går hem till en kompis...ja får se.
Nu ska jag ta och vattna mina blommor och vänta på att Putte ringer....
Dröm sött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela