♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Morgon dagen...+bilder

Publicerad 2010-04-16 22:29:41 i Allmänt

För några timmar sen kom Putte hem! Underbart :)
Gisssses va trött jag är! 3 nätter i rad nu har Kim vaknat kl 3 och vägrat somna om, om hon inte fick ligga på mig. Så jag har sovit väldigt dåligt. Och det känns... Hoppas på en bättre natt i natt.
I morgon ska vi åka in till kga. Gå på stor loppis och tivoli :) Får se om Kim kanske vill åka karusel...hihi. Hon är så bra på att tala om vad hon vill och inte vill. Så kanske man kan hitta några barnleksaker som man kan ha ute. Typ, lära gå vagn eller liknande, bobbycar, osv....Tycker det är lite onödigt att ta ut det hon har. Efter som vi köpte det nytt. Och det är väldigt fräsht och så. Och så kanske man får fler barn som kan ärva :)
Sen blir det väl en tripp på stan oxå eller till mitt gammla jobb.
Nu kommer det lite bilder... Efter det... SOVA! Natti natti på er
 Kim 15/4-10
 Kim på Öppna Förskolan 15/4-10
 Äter majskolv hemma hos farmor 14/4-10
 Kim sitter ute på gräsmattan och leker med Baltazar 14/4-10
 La på en matta på golvet, och Kim kolla lite fundersamt på den... och...
 se...ja då kunde man gosa med mattan :) 12/4-10
 Min underbart fina hund Baltazar!
 Sååå mycket vatten i skogarna och bort i kring! 14/4-10
 Tussisar :) 14/4-10
 Kim undrade nog hur färgen smaka... 15/4-10
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-17 13:36:04

härliga bilder färgen ja hon ser lite fundersam ut faktiskt..

Postat av: Helena

Publicerad 2010-04-17 21:17:35

Hej. Vilken heltunderbart fin bild du lyckats få på baltiz! Och söta bilder på kimsan,gullungen!

Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela