♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Picknick....

Publicerad 2010-04-29 22:08:13 i Allmänt

Hej på er :)
Det har varit en underbar dag. Vi började med en sovmorgon till halv 9. Så jag ringde till dagis och Kim fick vara ledig i dag. Vi tog cykeln och åkte till Öppna ist :) Mysigt. När vi kom hem igen så gjorde vi lite mat och sen ville Kim sova midda. Sov i 2 timmar... Kl va över 3 när hon vakna. Så medans hon sov så hade jag gjort mellis. Att ta med till lekparken :) Så vi gick till lekparken med massa gott under vagnen :) Kolla bara så härligt vi hade det...


Super härligt. Det fanns fler barn i lekparken, hihi tror dom vart lite avis....
Efter en stund traska vi hemåt igen. Städa både lilla altanen och inne. Kim har kommit på att hon vill vara ute på altanen. Så jag fixade upp en grind så hon inte kan smita för långt. Är så så skönt ute, även fast det blåste storm i dag så har det varit varmt! Underbart att kunna slänga upp dörren och fönster på vädring! Efter en stund kom pappa hem och tog med sig Kim och åkte och handlade :) Körde "snabb" mat i dag. Kyckling/kebab låda... Men det måste man väl få göra i bland?! :) Kim fick en egen tallrik med strips och kyckling...mmmm mamma... :) Det va gott! Sen gick jag och grejja lite medans Kim satt och kladda vidare... och när jag kommer tillbaka ut i köket såg jag....detta...


Dom har ingen aning om att jag kollar på dom...

Mina godingar ♥♥
Hon sitter med en klubba som hon fick av pizza gubben... Men tröttna ganska fort på den.
Sen skulle jag ta mig en dusch men då skulle Kim oxå duscha så vi duschade tillsammmans :)
Att duscha mig på huvudet var bara kul men att få sitt eget huvud duschat va inte lika kul....men okej...
Sen ville hon ha lelle och peka på sängen. Hon ville alltså sova. Så pappa tog på henne ny blöja och jamasen. Och jag gjorde välling.
Sen förljde jag med Lilli bara för sällskapets skull och handlade. Hade fortfarande kvar billiga torkvindor på Kronhallen så jag köpte en sån. Och sen in på Vinn&Finn och hämta ett fundament att sätta det i :) Så i morgon om det blir bra väder ska jag sätta upp det och sen hänga tvätt!!!! Om jag inte blir in ringd att jobba :) Guuud va kul det skulle vara med ett längre vick. Eller ett riktigt jobb! Söker för fullt men inge napp än, kanske kommer.
Just ja, jag har fixat lite bilder på vagnen...husvagnen asså :)




Inte så mycket kvar av den just nu...
Sen har jag några sånna här.. och tänkte kolla om någon är intresserad?!

Tripp trapp stolar, UTAN båge...

Nu ska ni få höra en kul sak :)
I natt så hörde vi ett riktigt högt kras i köket! Vart klar vaken, både jag och Putte. Va va det sa vi bägge 2. Efter en stund gick Putte upp och kollade, i väg sprang en katt. Så jag hör Putte säga, KATTJÄVEL. Nää sa jag, han ligger ju här brevid mig. Putte- INTE DEN det här va en annan... HAHAHA va jag skrattade :) Tyckte det va lite kul, kanske mindre kul att han pajjade några tallrikar som stod på diskbänken. Men men. Får nog ta och snacka lite med Katten om blommor och bin. Hihihi.

Nä, nu ska jag ta och sova. Och hoppas på att få sova hela natten...
Kim har krånglat av och till hela veckan nu. Kan inte sova om hon inte får sova tätt tätt intill mig eller helst på mig! Vet inte va det är för fel, kanske en fas i livet... tråkigt är det iaf, stackars henne :( Mig gör det inte så mycket, blir lite trött på dagen bara. Hoppas hon snart kommer på bättre tankar. Så drömmde jag fruktans värda mardrömmar i natt med! Det va länge sen jag gjort. Och så har jag tänkt mycket på det en kompis sa för någon dag sen. Men inget negativt med det... Bara funderingar hur hon kunde veta det!

Men nu mina vänner ska jag sova, krypa ner brevid min älskling och mysa :)
Natti natti

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2010-05-01 17:19:34

Konstiga drömmar och hemlisar ;) Nu kan du lika gärna erkänna att min dröm var sann ;)

Postat av: camilla

Publicerad 2010-05-01 19:20:04

Inte trodde jag det var husvagnen ni skulle bygga u?;) Ha det gott! Kramar moster

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela