♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Snabbis ;)

Publicerad 2010-04-26 22:18:04 i Allmänt

Jo då, nu kör jag en snabbis hihi. Innan jag ska lägga mig i sängen :)
Har jobbat i dag, 8-17... Var inte riktigt så pigg som jag brukar vara. Men kanske inte så konstigt efter helgens bravader...haha. Näe kl va bortåt 10 så tänkte jag, hur ska jag stå ut hela dagen, kl rör ju knappt på sig!? Men rätt va det va, så va det dax för lunch och sen en rast. Åkte hem till syrran på rasten. Fick en snabb kopp kaffe och kaka :) Och helt plötsligt va det dax att åka tillbaka till jobbet. Kl va 13! Och sen rusa tiden i väg dom sista timmarna. Nemas problemas lixom...hihi. Hem till svärmor och hämta Baltazar och sen vidare hem. Efter bara en liten stund kom Putte och Kim :) Putte hämta Kim på dagis i dag eftersom jag sluta så sent. Och i morgon ska han lämna henne. Jag börjar 6.00! Så därför blir det en snabbis här... Just ja Putte har rivit lite mer i husvagnen i dag :) Får se när den blir klar. Snart hoppas jag! Är så sugen på att dra i väg någon stans. Är ju sååå mysigt!
Vilket härligt väder det va i dag föresten :) Blåste inte ens kallt! Nu på kvällen vid 19 tiden hade vi fortfarande 17+ ute. Underbart, snart är sommaren här!!!! Jiiipppiii.
Nä nu måste jag ta och sova. Så jag orkar upp i morgon :)
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela