♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Snart på väg

Publicerad 2010-04-20 09:06:30 i Allmänt

Ja Snart är det jobb dax :) Kort dag i dag, börjar 10.15-14.15...
I dag är det strålande sol och vindstilla än så länge. Det hinner nog ända sig.
I em funderar jag på att åka in till Kga med Kim, bada bada :) Men kom på att Putte inte har någon barnstol i bilen. Hade ju tänkt åka med honom hem. Får se hur jag gör.
På morgon har vi hunnit ganska mycket. Dammsuga, duscha ätit frukost och gjort oss klara för att gå ut.
Nu vill Kim gå ut så vi får väl göra det, snart ändå dax att gå till dagis med henne :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela