♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Sol i dag med :)

Publicerad 2010-04-12 11:09:16 i Allmänt

Försov oss i dag...
Kim skulle var på dagis 9.15 och vi vaknade 8.30! Brådis! Men vi hann med allt innan det :) Bra team hon och jag. I morse åkte Putte i väg på jobb oxå :( Kl 04.30 åkte han och kommer hem till helgen igen. Jätte tråkigt. Men den årstiden börjar ni igen. Hela sommaren är han ute på jobb, bara hemma på helgerna. Tror det är första gången Kim kommer undra vart pappa är... Och se henne reaktion när han kommer hem till helgen...
I går så var vi ute hela dagen! Först en tips promenad runt Degernäs uddarna fick 11 av 12 rätt. Inte illa, hihi. Kim fick oxå 11 av 12 rätt och det va INTE tack vare mamma....för jag tyckte barnfrågorna va skit svåra! För barn över 12 år och uppåt kanske?! Tycker det ska vara för typ dom barn som är 3-5 år och uppåt. Ena frågan va, hur mycket väger Blåvalens tunga... Vet ni det? Eller I går började Wild Kids på tvn, vart började äventyret med fritagningen av barnen...? Och så flagg frågor. Nä tyckte det va för "små" barn. Lite tråkigt. Men men. Efter tipspromenaden så hade jag trott att vi skulle greja på gården eftersom det ser ut som ett H-vete här ute... Men näää, Min sambo skulle ju jobba i dag så han tänkte inte göra något. Asså ibland blir jag så trött och ledsen på det. Jag vill så mycket men känns som om jag får göra allt själv. Jag ska diska, städa, laga mat, städa gården, tvätta, ta hand om mina djur och barn. Och jag ska hinna jobba. I bland känns det som om jag inte orkar mer, jag vill bara vara. Men jag hinner inte ens det... och allt detta medans min sambo sitter vid datorn eller sover eller är hon nån kompis. Och inte nog med det så blev en liten tjej ledsen på mig... Du vet jag tänker inte jämt på att du kanske vill med. Fråga gärna om du får följa med ist! Det vet du att du får. Du är aldrig i vägen för oss!!! Och du vet precis vem du är :) Älskar dig. Kram kram
Jaja nu fick jag ur mig lite, kanske det blir bättre en stund.
Men jag och Kim var iaf ute hela dagen och lekte och greja lite. Och så va Lilli med mig ner till Pantstationen så jag fick lite pantat, fick ihop 240:-. Räcker kanske under veckan iaf, måste handla blöjor och välling i dag. Nä nu måste jag sätta lite fart, ringa lite och hänga tvätt. Sen hämta Kim på dagis, sen ska vi gå ner till älven och mata pippin :) Underbart väder i dag oxå! och helt vidstilla :)
Ha en bra dag alla! Det ska vi försöka ha :)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela