♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Söndag 18/4-10

Publicerad 2010-04-18 08:50:47 i Allmänt

En dag som denna :) Som, ganska vidstilla... Lite disigt än.
Snart bär det av på tipspromenad! Inte så långt dit i dag, så i dag GÅR vi DIT och HEM! Ska bara bort till Strömtorps ip.
Är även hund utställning i Botorp i dag. Fattar inte varför jag inte anmälde Baltazar. Sur på mig själv!!! grrrr
Sen i em ska vi till Kristinehamn om allt går som Angelica och jag planera i går... Vi tänkte att vi skulle ta en härlig promenad med våra sambos. Vid Skymningen :)
I går då... Tivoli och loppis :)
Fynda massor på loppisen. Bla massa leksaker till Kim, 2 vår mössor...mm
Efter loppisen gick vi till tivolit en sväng. Gick ett varv. När Kim fick syn på en berodalbana! Den gick ganska sakta, så vi fråga Kim om hon ville åka. Aaaaa aaaa aa den den och peka. Jaja så pappa Putte gick i väg och köpte 2 biljetter :) Asså 30:-/st!!!??? Fan hur dyrt som helst ju. Fråga henne igen om hon va säker på att hon ville åka...Aaa aaa. Okej. Så vi gick upp och satte oss... Och så bar det i väg uppför backen...och nerför backen :) Sög allt lite i magen men Kim tyckte bara det va kul...mer mer mer?! Ja vi får nog åka ett varv till sa jag. Fick åka 3 varv med den :) Sen gick vi vidare. Tills hon såg nästa karusell... Tror den kallas för " FlygandeMattan"?!... Den?! Peka och nicka. Haha närru sa vi då :) Får allt vänta tills du blir lite större... Den och peka på den andra bergodalbanan. Hm... kollar ett varv... Jo den gick fort, ganska mycket fortare än den andra... Vill du åka den? Aaaa aaa. Och så nickar hon med hela kroppen :) SÅ söt! Jaja så vi köpte 2 biljetter till. Men när vi kom fram och skulle lämna biljetterna, sa farbror. Åker du med henne eller för skojs skull. Och log. Haha ja sa, det vet jag inte... Äh du ska iaf bara betala en biljett sa han :) Jasså jaha. Tack så mycket. Den fick vi åka 4 varv. + att Kim ville åka 1 gång till efter det. Vi tyckte hon kunde åka "bebis" karusellerna.. men Nääää näää den och peka. Så vi åkte igen. Sen åkte vi till McDonalds och åt mat. På vägen hem va Kim så trött så hon somnade. Sov till 18 då väckte vi henne. Och kl 21 ville hon sova. Och vet ni, hon sov hela natten i natt! Underbart :)
Oj måste göra mig klar, vi ska ju på tipspromenad....nu vart det lite brådis. Ska klä både Kim och mig. Eller hon klär på sig själv. Ja försöker iaf :) I bland går det riktigt bra! Hon är så duktig. Skor, mössa och jacka fixar hon själv.
Ha en bra dag. Hörs senare. För då ska jag försöka få ut lite biler sen i går :)
Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-04-18 12:41:14

Hon är fortfarande risig, det verkar inte vilja gå över...så pappa tommy får ta henne till doktorn imorgon!



Jag har ju lovat henne cirkus imorgon så jag måste dit iaf!



Du ska inte hänga med med Kim? Eller hon kanske inte vill sitta stilla så länge??



Kram

Postat av: Helena

Publicerad 2010-04-18 21:35:14

Vad underbart det låter att Kim börjar bli stor tjej ;) Låter så kul när du skriver hur hon säger och gör:) Kraam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela