♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Söndags kväll

Publicerad 2010-04-18 22:21:59 i Allmänt

Jaha ja, sitter och kollar på tv. Whipe Out och Ballar av stål. Men nu ska jag snart ta och lägga mig...
I dag har vi varit på tips promenad. Fick bara 9 av 12 rätt. Men jag är inte så bra på sånt där med nykterheten haha. Efter det åkte vi in till Kga en sväng. Sen hem, och fick för mig att jag skulle börja städa källaren igen... Och det gjorde jag. Efter en stund kom Putte ner oxå :) Så nu kan man gå ner i källaren utan större problem! I morgon ska Putte ta med sig en tvättmaskin hem från Kga, så nu har jag snart 2st. 1 ska jag ha uppe :) Ingen som har 1 eller 2 torktummlare???? Behöver det! Hör gärna av dig i så fall.
Nu på kvällen har vi käkat räkor och massa goda ostar och kex :) och CocaCola! Å så har jag tvättat och hängt lite tvätt oxå. Överallt typ...
Här kommer lite bilder :)
 








Natti natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela