♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tack ♥

Publicerad 2010-04-14 21:38:44 i Allmänt

Tack min underbara familj :) Svärmor&Co!
I dag vart jag, Kim och Baltazar hembjudna till svärmor på fika och mat ♥ Fick grillat, gott kött, strips , grillade champingoner, grillad lök, grillad tomat, grillad majskolv. Och massa god sallad! Och några öl och cider :) Mummma. Och nu sitter jag här hemma med godis skålen provid mig, och slänger in några bokstäver här :) hihi.
Tösen sover så gott i sin säng, med både Heffa och filten. I morgon funderar jag på att ta ledigt från dagis och kanske gå upp till Öppna ist. Men det bestämms i morgon bitti. Kan ju hända att jag får jobba om jag har tur! Jag har inte jobbat något än så länge denna månad. Och hur f*n ska jag ha råd med Ullared!? F*n f*n f*n säger jag bara. Men jag hoppas verkligen det ordnar sig.
Nu ska jag snart ta och lägga mig. Saknar min Putte jätte mycket. Hihi jag skickade en snaskig bild till honom förut, en bild på lite god mat och öl/cider :) Taskigt?! Haha näää :) Å så skrev jag. Grillat är gott. Puss puss älskar dig. Prata med han nyss, då skulle dom bada bubbel bad och ta en öl. Åh så kallar han det att jobba och slita...haha näää. Äh han är allt värd det säket.... För när han kommer hem ska han minnsan få jobba! :) Med allt som hör till trädgården och huset! Bara så du vet det Putte ;)
Hade tänkt lägga upp lite bilder, men orkar tyvärr inte nu....
God Natt på er
Saknar dig älskling, kom hem snart ♥

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-04-15 10:40:04

Hejsan!



Mår ni bra idag?



Jag är hemma med lilltösen hon har superont i halsen och feber :( Tråkigt som tusan !!



Kram

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-04-15 18:22:39

Min rygg känns helt bra idag, huvudet är det värre med! Vet inte riktigt vad jag vill känner jag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela