♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Underbara unge ♥

Publicerad 2010-04-16 12:37:41 i Allmänt

Nu på förmiddan har vi varit till Öppna Förskolan och busat lite. Jag tog ledigt från dagis åt Kim i dag med. Varför inte vara hemma med mamma när jag ändå är ledig... Vid 11 tiden började Kim se lite trött ut och sa att hon ville åka. Så jag fråga om hon ville åka hem och då nicka hon. Så tänkte jag att vi skulle skynda oss hem. Vi cyklade i dag... Tänkte hinna göra mat och så innan Kim skulle sova midda. Men icke. När vi kom hem hade hon ålat sig ur selen och lagt sig ner :)
 Filten jag la på henne när vi kom hem.
 Ä hon inte för go?!
 
Nu ska jag göra lite mat till oss innan hon vaknar :)
Hörs säkert senare...
Hade tänkt försöka lägga upp lite bilder i kväll oxå, OM nu datorn tycker det. För det gjorde den inte i går! Suck...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela