♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Underbart väder!

Publicerad 2010-04-14 11:40:56 i Allmänt

Ännu en underbar dag! Jag har kört ett race med dammsugaren, och slängt upp dörren för fullt! Ut med det gammla och med det nya (vädret)! Sååå underbart. Just ja det har jag väl inte sagt. -Här om dagen när vi var ner och mata fåglarna vid älven tog Baltazar sitt förtsa dopp för i år! Men han gjorde det bara en gång, tror han tyckte det va lite kallt....
I dag har jag inte hunnit med så mycket mer. Monterat dit en barn stol på cykeln. Som min snälla granne kom över med i går :) Det ända som fattas till den är extra fotstäd. Dom reglerbara. Men det måste väl gå att köpa?!
Nu precis ringde min svärmor och bjöd in mig och Kim på fika :) Så efter att jag hämtat henne på dagis så ska vi gå dit. Nu ska jag göra mig klar för att gå i väg. SKa bara slänga i lite tvätt i maskinen först. Torkställningen fick stå i rummet....kläderna torkade faktiskt ganska fort så det gick bra.
Ha en bra och solig dag :) Iaf ni som har sol på himmlen.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela