♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

April 21, 2010

Publicerad 2010-04-21 20:56:21 i Allmänt

I dag har Kim och jag varit i badhuset :) Träffade på underbara Virre. Prata lite om kom fram till att vi ska gå på vårmarken ihop med tjejerna :) Ska blir kul, ser fram mot det!
Vi bada väl kanske i 1 timme sen ville inte Kim mer. Så då gick vi upp på stan en stund. Sen kom Puttes kompis och hämtade oss :)
Sen drog vi en snabb McDonalds, och en kaffe hos några kompisar.
Och nu är vi hemma igen.
Kim är nattad, och jag sitter här....konstigt va ?! :)
Å vilket jäkla skit väder vi har! I morse när jag drog upp persienerna så va det vitt på marken!!! Snö!!!
Vill ha värme och inte snö. Suck...
Nu ska jag kolla lite på tv och sen faktiskt sova. För i morgon ska jag JOBBA :) Underbart. Från 7.30-16.30
Tänker så mycket just nu på olika saker, mina föräldrar, syskon...osv...

Ett väldigt fint ordspråk! Som jag snodde från en kompis blogg....
 
Ta hand om varandra!
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-04-26 00:21:13

Om killarna kunde läsa det man skriver! Det var liksom en liten pik till den jag bor ihop med, detta ordspråk :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela