♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Valborg!

Publicerad 2010-04-30 21:59:51 i Allmänt

Hoppas ni har/haft en härlig valborg!



Kim, Baltazar och jag kom precis hem igen. Vi har varit ute hos P&A och "fira" valborg... Putte blidde kvar. Dom skulle bada tunna, och bastu. Vi grillade lite mat och jag tog en cider :) Kim badade tunna med farmor. Men hon tyckte inte det va spec kul. Men jag tror hon tyckte det va kallt! Och så bada ju inte jag med henne...Kanske går bättre nästa gång :) Nu sussar både Kim och Baltazar inne i sängen. Tror dom snarkar ikapp...hihi.
Förut i dag ringde vi till farmor och fråga om hon ville följa med oss till lekparken och ta en fika och busa lite. Och det ville hon, och Killen&Billy förstås :) Efter det så var det bara att rappa på, handla och åka till P&A.
Nu tror jag faktiskt att jag ska ta och sova! 

                                                       sweet dreams everyone

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-04-30 22:11:33

Ska förlänga mitt abonnemang nu så det blir en sådan!

:)

Postat av: camilla

Publicerad 2010-05-02 14:16:33

Ni verkar haft det mysigt! Jag,Emilia och Dennis ska ner till Rösum. Men jag tror inte att jag har råd att svänga förbi er det blir en liten extra omväg. Om än vi gärna skulle vilja. Kanske ses efter vägen;)?! Hälsa alla kram.Camilla

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-05-02 19:56:14

Gå in på min blogg o kolla bilderna från idag :)

Jag har gjort kimsans sista jätte fin! I ps men jag har inte lagt ut den ännu..



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela