♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Inga

Publicerad 2010-08-10 08:55:46 i Allmänt

Bilder tyvärr... För min sambo har tagit med min dator ut på jobb. Och alla mina bilder finns i min dator. Så dom kommer till helgen, om ni inte kollar in min facebook, för där finns det en del :)
Vi har kommit fram till att vi ska sluta kasta boll, pinnar och annat till Baltazar. Han blir alldeles för uppstressad! Å han kan inte leka med andra hundar längre...han kan bara leka med dom som kastar saker till han. Så nu räcker det! Så härdan efter är det bara Kim som kastar åt honom.
I går var jag med en kompis ut i skogen och plockade massor blåbär!!! Det är ju såå gott :) Så när jag kom hem igen, gjorde jag en blåbärs paj! Väldigt gott!
Nu så är Putte ute på jobb igen...Tråkigt som tusan. Nu ska Kim och jag ut med Baltazar...

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-08-31 21:30:29

Du är fin!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela