♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Redan...

Publicerad 2010-12-19 21:58:14 i Allmänt

Lillan redan 2år!!!
GRATTIS till min underbara tjej Kim på hennes 2års dag <3 Älskar dig i massor!!!
Det första hon fick när hon vaknade!
En BOB!!! Jissses va glad hon blev =)
   Ute hos farbor Peter var det bob åka =)

    Heffan bilden har Kim fotat själv...
 

Det va lite bilder från 2års kalaset.
Nu ska jag krypa ner i säng!
Natti natti på er

Kommentarer

Postat av: Jenny Karlsson

Publicerad 2010-12-20 11:09:16

vilken lycklig tjej när hon fick boben=0)

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-12-21 15:18:15

Hejsan!



Yes de e jag som har gjort den :)



Håller på med en massa olika ;)



Kram

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-12-21 15:19:20

Du förresten vad heter Kim mer i andra namn..



Skriv gärna till mej..



>Andra namn

>Vikt vid födsel

>Längd vid födsel



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela