♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Dagis & Utgång

Publicerad 2010-02-02 22:14:13 i Allmänt

Kim har nu börjat skolas in på dagis =) I måndags så började hon, 1-2tim första dagen. Och jag skulle givetvis vara med hela tiden. Eftersom hon inte känner någon där än. När vi kom så va alla stora barn på väg ut, dom små va kvar inne. Det va ju i måndags det snöade så fruktans värt så inte så konstigt att dom fick vara inne... Jaja fick av Kim lite kläder och hon sprang ifrån mig på en gång. "fröken" visade oss runt lite och Kim fastnade i Dockis. Ett rum med massa dockor och sånna saker =) Hon verkade trivas direkt. Fröken sa att ja det här är ju perfekt, så här ska dom göra. Men inte alla som har det så lätt. Hihi klart Kim är sån hon har ju mig till mamma och Putte bus till pappa =)
I dag när vi var där så, blev hon ännu tuffare. Visade verkligen upp vad hon kunde och inte får göra... Hennes inskolnings fröken sa till henne men det strunta hon i och gjorde om det lika fort igen... och så höll det på en stund. Tills fröken lyckades få henne på andra tankar. I morgon ska vi dit igen. Kim börjar fatta vart vi ska när jag frågar om vi ska ta på oss overallen och gå till "dagis". Men i morgon blir det att ställa klockan, för i dag råka vi sova lite länge. Men det gjorde inget eftersom vi inte skulle va på dagis förens halv 1. Men i morgon ska vi vara där 10. Efter dagis i morgon så ska vi ev gå förbi en kompis. Får se om Kim orkar... Ska vi äta oxå, fan va mycket mat man lagar om dagarna nu... Jag gör mat 3ggr om dagen nu. Lunch vid halv 12-13, midda vid 15 och kvälls mat vid 18 tiden.

Och vet ni?!?!
På lördag ska jag ut! Fy fan va kul det ska bli. Blir bjuden på allt. Revy & mat & drickat!!! Tjeeehuuuu =) Me like! Så nu ska jag bara få tag på en chaffis hem på natten...Men det fixar sig nog. För buss åker jag inte, spec inte själv. Fy va läskigt.... Och Putte kan ju inte hämta mig eftersom han har Kim hemma. Jaja det ordnar sig =)

Nu ska jag sussa. Ha det gött alla!

Kommentarer

Postat av: http://lovebeproud.blogspot.com/

Publicerad 2010-02-04 23:51:41

Ny tävling, välkommen! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela