♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Jobb och ett stort....

Publicerad 2010-02-18 20:15:14 i Allmänt

Stort stort GRATTIS till Robban som klara körkortet i dag! Så nu kör du försiktigt och ser till att inte blir av med det :)

Yes nu har jag kommit i gång med jobbandet igen! Sökt till personlig asistent och till barnomsorgen här i Dfs. Så i dag ringde telefonen och jag blev utskickad på jobb!!! I dag jobbade jag 9-15 och i morgon jobbar jag 9-14. Fy fan va jag älskar att jobba, njuter för fulla muggar :) Jag tycker verkligen det är så kul, och spec att få jobba med barn. Jag hoppas jag blir inring fler gånger. Har nu även övervägt att ställa mig som vekarie där svärmor jobbar :) Tror jag kan trivas där rätt bra. I dag har det varit en ganska hektisk dag, I morse för först gången på läääänge så ringde väckar klockan!!! Ojoj är nog 2-3 år sen den ringde sist :) Hihi men den funka! Hade inte glömt hur jäkligt den låter...haha. Kl 7 ringde den, frukost när Kimsan hade vaknat till. Efter det blöjbyte igen. Sen en långpromenad med Baltazar eftersom han skulle va hemma så länge :( Men som tur va jobba svärmor snäppet över mig så vi tog rast samtidigt och åkte hem till Baltazar. Sen tillbaka till jobbet. Och helt plötsligt så va kl 15! Shit brådis, Kim skulle hämtas kl 15.30 och direkt efter det så va det dax att åka till badhuset. Babysim! Trodde hon skulle somna på vägen in, men hon höll sig vaken. Så hon somnade när vi åkte hem, vaknade när pappa tog ur henne ur bilen. Så jag gjorde lite natt välling på en gång och la ner henne i sängen. Och hon somnade bums :) Nu har jag hängt lite tvätt, och slängt i lite nytt i maskinen. Och hunnit kolla på Halv 8 hos mig.
Gött i morgon är det fredag igen! Svärmor undra om jag ville med henne och några kompisar i helgen. Vet inte vart dom skulle riktigt med det skulle va såå kul! Men som vanligt har jag inte ett öre och dess utom fick jag inte för Putte. För vem skulle då ta hand om Kim?????!!!!! Öööh du kanske, svara jag då. Det skulle verkligen vara så skönt att komma bort en stund! Få ladda batterierna igen och få sakna mina 2 älsklingar.
jaja nu ska jag titta på tv och packa väskan inför morgon dagen igen.
Ha det nu så bra alla vänner!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-02-19 06:52:08

Jätte Grattis till både dig och Robban :) Kul med jobb.... Lycka till på nya jobbet nu...

Massa Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela