♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Kram!

Publicerad 2010-02-14 19:24:43 i Allmänt

Kram till er alla på Alla Hjärtans Dag! Hoppas ni haft en bra dag. Min dag har varit ok, varit på lång promenad i det helt underbara vädret. Guuud så skönt det har varit i dag!
Snart dax för lite mys kväll! Lite räkot m. kex och god ost & vindruvor.  Katten har redan tjuvstartat!!! När jag kom ur duschen så mummsa han för fullt i köket!!! Alla mina barn har fått en alla hjärtans dag sak i dag, Katten fick "blöt"mat, Baltazar fick ett gott tuggben, Kim fick 2st små plast djur och toffsar till håret. Putte fick 4st redbull. Själv har jag inte fått ett endaste liten sak eller symbol eller va man nu ska säga....
Men nu ska jag kolla vad som händer på Fb :)
Kram på er alla!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-02-15 07:10:53

KRAM till dig också på dagen efter alla hjärtans dag :)



Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela