♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Snö, snö och åter SNÖ!

Publicerad 2010-02-20 21:35:31 i Allmänt

Ujujuj nu har jag varit ute och lekt med mina djur :) Katten jagar snöflingorna medans Baltazar och jag lekte i alla stora snöhögar! Gick, eller ja jag försökte gå ett varv runt huset. Men shit va svårt det va, skönk ner så jag trodde jag skulle fastna *hahaha*. Tur mina djur gillar detta väder, för jag klagar INTE! Me like, gör inte ett dugg att det snöar :D Förut i kväll så försökte jag få med en kompis ut på lite äventyr men det sket sig. HON TÄNKTE minnsan inte gå ut i detta väder! Jag säger, det är ju bara SNÖ! Njut medans den varar, den är ju ändå redan här :) Jag älskar snön och tycker det är super mysigt och fint ute. Och super kul att vara ute i snön!!! Även Kim vill ut och leka :) Mammas flicka det ;)                                            Skön om er nu alla där ute i snön, och fastna inte i snödrivorna! Massa snöiga och blöta kramar :D

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2010-02-21 09:51:25

Om det inte hade snöat från alla håll o du hade skottat fram bilen kunde jag hängt på. Idag ser det bättre ut.

Postat av: Mamma/Mormor

Publicerad 2010-02-21 21:24:48

inga mellanslag? Svårt att läsa. Här har det inte snöat så mycket däremot har vi haft kallt. Igår morse visade termometern ----- dvs kallare än -30 grader. Myggfritt. Sköt om er.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela