♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Suck

Publicerad 2010-02-11 11:57:44 i Allmänt

Jaha vad göra om dagarna nu när Kim är på dagis?! Tycker jag har massor att göra, men när jag väl sätter i gång försvinner lusten att göra något! I dag måset jag iaf ta hand om köket. Och hinna ta en dusch innan Kimsan ska hämtas igen. TRÅKIGT. Men bra iaf jag råkar få jobb/jobba. Helgen som var, var jag ute med kompisar på Revy och på midda på Harry´s =) Jag hade verkligen jätte kul, revyn va skit rolig. Måste säga att nummret precis innan paus va en av dom bästa! Hahaha va jag skratta. En perfekt start på en perfekt kväll. Och på söndagen va jag bakis... fast det säger vi inte högt *flin*
Denna vecka är svärmors hundar här oxå, hon är och utbildar sig i Örebro. Det är som ha 3 barn... Tar en stund att klä på alla hundar och ungar kläder =) Kineserna fryser ute nu när det är kallt och såååå mycket snö.
Nä usch orka. Får se om jag dyker in i kväll en sväng och uppdaterar mig lite bättre....
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela