♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tjöta ;)

Publicerad 2010-02-22 20:21:41 i Allmänt

Jaja, har fått klagomål på min uppdatering...för sällan sägs det... Så jag får väl slänga hit några bokstäver då!
lbasihwie fiw94y2ncoqhvcwn 0we24dfoh02rasndvoj owej9rgwibfow    Nöjd ;p
Haha nä då skämt å sido.
I helgen har vi väl inte gjort så mycket, jobbade i fredags. Sen har vi inte gjort något spec i helgen...Va inte ute så mycket i lördags för det va typ snöstorm. Blåste och snöade massor!!! Kom några dm till, men va gör väl det *hihi* Tur man har en sån snäll granne som skottar åt oss med sin traktor :D I söndags va vi bara ute på en liten bil tur, sen hem och mös i soffan :)
Och i dag så ringde mobilen igen, och det va dax att dra sig upp och åka till jobbet :D Jäklar va jag trivs när jag jobbar. I dag va Putte hemma från jobbet, trodde han åkt på magsjukan igen...men så va det nog inte. För när jag slutade jobbet så stod han och Kim och vänta på mig :) Hon fick ledigt från dagis i dag. Han mådde inte 100% sa han men han mådde iaf inte illa. Tack Putte det va gulligt! Och tack Lilli för att du skjusa mig till jobbet då det va Mer än -20 grader! tack tack.
Och Grattis Pia på namnsdagen i dag :) Glömde det förut när vi va där en snabbis....
I dag när jag skulle natta Kimsan så ville hon Inte ha välling. NEJ sa hon och skaka på huvudet. Jaha...jaja... Så hon somnade utan välling. Inga problem. Får väl se om det är tillfälligt eller om hon vill a välling i morgon kväll igen. Men hon har ju varit sån ända från början. Hon sluta med bröstet vid 7månaders ålder, bara tvärneka en morgon. Och det gick inte att tvinga henne eller övertala henne. Bara sluta rakt av :( Jag som tyckte det va så mysigt att amma :) Men det blir kanske på nästa bebis ;)
Nu ska jag kolla på Familjen Anorlunda!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela