♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Allt möjligt...

Publicerad 2010-01-16 23:50:21 i Allmänt

Kim har börja på babysim igen. Jätte kul och bra. Är en tjej kompis som håller i det, och denna gång var det kanon! Inte som förra gången, då gubben bara stod i ett hörn... hm. Kim tycker det är skit kul, plaskar och är helvild. Faster Anna va med denna gång och så kom Lilli och tog lite kort :) Det va meningen att Putte oxå skulle komma med han hann inte hem... Tråkigt. Nästa gång kanske :)


Fick prova "puffarna" på armarna för första gången. Tog väl kanske 3min så fatta hon hur man va tvungen att göra :) Innan dess föt rumpan upp och huvudet ner... Men hon fick allt snitts på det.

Ja just det Öppna Förskolan haar öppnat här nu igen efter jullovet :) Så nu är vi där om dagarna igen. Mån&Tisdag 13-16, Tors&Fredag 9-12. Men snart är det dax för dagis så det blir det ändringar... Men vi ska försöka ta oss dit oxå. KOmmer ju sakna alla sköna mammor där :( Kanon ställe att spänndera tid på!
Hm...dåligt med batteri i datorn nu....
I dag (lördag) så har jag varit med Lilli och köpt fisk. Hitta ett billigt ställe på blocket.se. En tjej och kille som hade det som hobby. Tror dom hade 7 akvarium. Väldigt fina, och med massa fina fiskar i. Köpte Guppy och en mal + 2 snäckor :)

Vill ha ett större akvarium!
Och så skulle jag vilja ha ett litet akvarium med Puffer i... Så fina fiskar! Men går enbart att ha sånna i då, eller ja...släpper man i annat så blir det mat. ganska så fort....

Råkar du ha på lager så kan du ju hojta till :)
Nä dax att sussa, iaf datorn.... inge batteri kvar...
XOXOXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela