♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Babysim för 1åringar :)

Publicerad 2010-01-21 20:57:56 i Allmänt

Badhuset i Karlskoga så klart, hon en av mina bästa "äldsta" vänner :) En underbar tjej. Hade nog inte kommit i väg på babysim om det inte vore för henne! Tacka gulliga du. Här kommer lite bilder :)
I dag skulle man lära sig att klättra upp på kanten, vilket inte va några problem alls
Ville ha puffarna på sig...

Kim undervattnet
Trix med bollen

I morgon blir det Öppna Förskolan igen. Men då ska Linda med. Det ska bli kul!
Får se vad helgen mer har att bjuda på...
Kram på er alla

Kommentarer

Postat av: Jenny Karlsson

Publicerad 2010-01-22 07:32:10

syns att hon verkligen gillar vatten..kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela