♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Bilder....

Publicerad 2010-01-03 19:52:10 i Allmänt

Nu ligger jag allt efter med bloggandet. Börjar med Gott nytt år på er alla!!!
Har ni haft en bra jul och nyår? Det har vi. Julafton va hur bra som hellst. Kunde inte blivit bättre :) Eller jo kanske... Saknade faktiskt min syster. Och hennes barn. Men nästa år tror jag minnasan att dom ska fira jul med oss! Så det så :) På julaftonskvällen så packa vi våra väskor. Och juldagen åkte vi, 100 mil bortåt. Mot Skellefteå!!! Åh vad jag längtade, tycker det är super mysigt där uppe. Och vi eller jag kunde nog inte önskat mig något mer. För himmel va snö det kom när vi kom upp! upp imot nästan 2 meter!!! Jag har aldrig sett så mycket snö förut. Jag va såååå nöjd och glad. Inte bara jag som va det, Baltazar njöt oxå för fulla muggar! Ska förasöka få upp lite bilder... Eller så får ni hälsa på mig på Fb :) Nä då nån bild ska jag väl lyckas få upp här. I Skellefteå hade vi tänkt att vi skulle åka lite snowboard och grejjer med det blidde inte så. Det va för mycket snö, haha kan ni fatta. För mycket snö?!!?! Haha tycker det låter kul. Satt och kolla på Skellefteås hemsida en dag och såg att dom hade öppnat något som heter Leoś Lekland. Öppnade den 18dec-09 så det va nästan helt nyöppnat. Så jag tog med Kim dit... Just ja bilen pajja ju oxå! Nånting med motorn. Så det va därför jag tog med mig Kim till leklandet... Men det va väldigt kul där, lite jobbigt att vara där med henne själv bara....herregud hon va ju överallt! Så nästa dag så hade Putte och Peter fixat bilen igen, gick som en pärla :) Så på nyårsdagen så åkte Putte, jag och Kim till leklandet igen. Hon vart sjövild som vanligt och va inte rädd för att ta för sig :) Oj va jag blandar saker känner jag men det finns så himmla mycket att skriva när man inte skrivit på länge.... får väl skylla mig själv... Lägger upp lite bilder ist :) Tryck för större....
Det va lite bilder från Julafton hemma hos oss
Lite bilder från Skellefteå :)
Bilder från Leoś Lekland

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2010-01-05 17:39:45

Va kul med Lek o Bus landet! Det verkar Kim också tycka :) Tror till och med Lennart njuter för fullo :)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-13 12:21:01

Jag som tjatade på dig nyss om uppdatering, så har jag fullständigt missat det här inlägget :) Så det kan bli :) Men jag håller med... Vill fira jul med er också :) Vi får ta och fixa det nästa jul... Men det blev ju en snabbis den här julen iallafall :P

Ha det så bra!!

Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela