♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Dagis

Publicerad 2010-01-31 19:14:38 i Allmänt

Ja i morgon är första dagen på dagis för Kimsan :) Kl 10 ska vi vara där. Ska bli jätte kul, hoppas Kim tycker det samma... Men det tror jag nog. Hon struntar ju i mig om vi är någon stans. En liten kille från Fg är på samma dagis, så finns ju någon hon känner igen. I morgon kan jag tänka mig att det inte alls tar så lång tid, skulle prata lite, skriva schema och lite sånnt. Så vi får se om vi kanske går till Öppna på eftermiddan. Det får Kim avgöra.
I dag har vi trottsat vädret med en promenad. Kallt! Men väldigt skönt i solen :)
Baltazar får jobba med att dra Kim i pulkan när vi är ute och går

Varje gång vi stannar ska han sitta vid min sida och titta på mig. Han lärde sig det väldigt snabbt
Kim skulle behöva något större att sitta i, hon somnar så fort när vi är ute och går. Spec när hon får åka pulka...Till sommaren blir det bra, då ska han få dra skrinda! Ska bygga om den lite, bilder på det kommer när det är gjort.
Men nu ska jag ta ett bad, snart är det Blåsningen på tv oxå. Hm...undrar om man måste ställa kl i morgon?! Hihi nä, jag har ju min automatiska klocka i sängen brevid mig *fniss*
Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela