♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Kim ♥

Publicerad 2010-01-06 21:21:32 i Allmänt

Jaha ja, jag hade tänkt lägga upp lite bilder från min mobil. MEN sen gjorde jag en uppdatering på den, och allt försvann. Precis ALLT :( Inga bilder, kontakter, låtar mm. Tråkigt, men så är det nu och går ju tyvärr inte att dra tillbaka tiden.
I måndags så var vi till Bvc, Kim hade sin 1års kontroll. + sprutor... Hon sa inte ett knyst när hon fick sprutorna, och inga biverkningar :)
Den 4/1-10 : 9kg   77cm, så nätt och smidig :)
Haha jo det kan man nog säga för nu är hon överallt! På bordet, i fönstrena, under våran säng mm. Hon har "lärt" sig att man kan springa och gömma sig där om man inte vill som mamma och pappa vill.
Och i tisdags så fick jag reda på vilket dagis Kim ska börja på och när :) Så det vart ett ställe som heter Rödluvan :) Och hon börjar den 1 feb! Så snart! Min stora tjej.... F*n va tiden går fort.
I morgon ska Putte jobba igen. Tycker det är lite tråkigt men va f*n, pengarna behövs absolut! Funderar på vad jag och Kim ska hitta på. Men det blir nog en promenad ner till sam... Kanske en fika på Märtas. Får se om nån kompis svarar och vill med :) Bara längtar till att Öppnaförskolan ska börja igen!
Just ja ska försöka anmäla Baltazar till en utställning oxå... I Örebro. Får väl se hur det blir med den saken.
Jaja nu ska jag kolla vidare på tv. Bra på 1an :)
Kramkram

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-01-07 03:15:41

jag vill ju ställa billy ju, men ja tror inte han är så sugen..... :)

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2010-01-08 21:08:26

Tack så mycket för ditt grattis ;)

Postat av: Systra

Publicerad 2010-01-09 00:53:35

Ja det är klart jag kommer, men jag tar mig ju ingenstans nu...men så fort det blir fixat så! Det börjar bli jäv-- tråkigt att bara sitta här!

Hoppas ni har det bra?!



Hör gärna av dig, mitt gamla nr funkar igen...annars kan ni ju komma förbi!



Kram & puss tjejorna!

Postat av: Systra

Publicerad 2010-01-12 00:16:04

Ska se om jag hittar nåt, jag har ju grejer huller om buller...letade efter nåt när jag sprang på en låda!

Å foton från när du var liten borde ju finnas nånstans tycker jag, men jag har inte hittat några än!



Hoppas ni har det bra? Ska du börja jobba snart eller?



Puss & kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela