♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Sjukling

Publicerad 2010-01-27 20:12:53 i Allmänt

Ja, nu har vi haft magsjukan allihop! Usch och FY F*N!!! Det börja med Kim i fredags em... Jag fick det på lördag kväll & Putte på måndag fm. För mig och Putte gick det över fort. Men för lilla stumpisen blidde det värre... Det ville verkligen inte ge sig av från hennes lilla kropp. Hon har kräkts ända tills i tisdags! Gått ner massor i vikt och va nära på att bli uttorkad! Det har varit dom värsta dagarna i mitt liv. Fy fan va jag tyckte synd om henne! Men nu äntligen har hon haft sin första kräk fria dag på länge. Min lilla rumpa :) I dag fråga jag henne om hon ville följa med ut och åka pulka, och det ville hon ju så klart :) Och så pekar hon på Baltazar, och då ska han dra henne i pulkan :) Så sitter hon där i pulkan och skriker till han va han ska göra... eller va hon nu skriker på han för... Men han verkar fatta, han vänder sig om och tittar på henne och pustar och går vidare... Han är så duktig min lilla pojk! Katte va jag tvungen att skicka in när vi skulle gå. Annars hade han nog följt efter och ev tappat bort sig.
Nu har jag precis nattat henne, inte så lätt längre eftersom hon inte vill ha välling. Men det är väl samma smak på det som på det hon kräktes den första dagen! Usch skulle inte heller vilja ha det då. Men hon fick somna i min famn igen och då gick det bra :) Hon får väl göra så tills hon är helt återställd och kan äta ordentligt med mat på kvällen. Så hon klara sig genom hela natten.
Fy fan vad jag vill ha en TORKTUMMLARE, spec nu när vi har haft kräksjukan och precis allt är ner spytt! Gissa om det tar tid att hänga!!!

Nu ska jag kolla på Robinson. Och gå ut med lilla Katten och Baltazar.
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Mamma/Mormor

Publicerad 2010-01-28 20:01:54

Skönt att ni har kryat på er. Hälsa till alla.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela