♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Snö promenader...

Publicerad 2010-01-18 22:17:16 i Allmänt

Ja i dag har det snöat nästan hela dagen! Men jag tycker fortfarande att det är mysigt med snö. MEN inte med slask, regn och rusk! I dag har vi varit på öppna igen. Nästan inga barn alls...Så det va lugnt och skönt :p
Och så har vi varit ute och gått jag och Kim. Ja med Baltazar då förstås :)





Kim vill inte sitta i vagnen längre, utan vill gå själv... Tar tid kan jag lova, Baltazar vänder sig om hela tiden och undrar om vi inte kommer snart!? Skynda på lite va!

Kim på ÖppnaFörskolan...


Nä dax att sussa.... Natti natti

Kommentarer

Postat av: Jenny Karlsson

Publicerad 2010-01-19 08:28:24

Kan inte se filmen kan du skicka en vän inbjudan så ja kan få se:) kram

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-19 11:01:15

Ja, det var kul ;P Det får vi verkligen göra om...

Ja, det vore skit kul att gå ut nån gång... Kanske skulle planera in nån helg??



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela