♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tråkigt

Publicerad 2010-01-17 10:35:58 i Allmänt

Å vad jag längtar till sommaren just nu! Räcker med att titta ut. Går mot en mörk årstid igen... Med slask, regn , slask, regn och kanske lite kyla på det igen. FY och blä. Så nu vill jag bara att det ska bli sommar igen. Slippa alla vinterkläder och sånnt. Bara gå ut, va härligt. Sitta ute på gården med en kopp kaffe och se Kim leka med alla leksaker och Baltazar och Katten givetvis :)

Å mitt akvarium börjar se fylligt och fint ut igen :) Hihi dom väntar väl inte till sommar och värme. För dom hade det sååå varmt i akvariumet i sommras. Och det står inte nära ett fönster så att solen når det... Dom kanske skulle behöva ac dom med :)

Nä nu ska jag ta och gå ut med Baltazar och denna gång ska även Katten få följa med. Om han nu vill det...

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2010-01-17 20:28:31

Vill påminna dej om att du gillar vintern!

Är inte fylligt i mitt akvarium... Undrar vem som skrämmer ihjäl dom små...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela