♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Länge sen?!

Publicerad 2010-07-07 21:19:29 i Allmänt

Jo ett tag sen kanske...
Vi har varit i Skara Sommarland! Å det va helt underbart!!! Faster Anna va med oss =) Guud jag älskar verkligen att ha henne med. Vilken underbar tjej, älskar dig <3
Å Kim älskar verkligen sin Anna... Så fort hon inte såg Anna så skrek hon efter henne =)
Vi kom fram till Sommarland vid 20.30 tiden på fredagen. Så det va inte så mycket mer att göra mer än att sätta upp förtältet och grejja lite. Anna tog med sig Kim till lekparken. Men det va så mycket barn att dom fick inte plats! Vid 23.30 så fick jag Kim i säng =) Sen bara en liten stund efter det så gick vi andra och la oss med. På lördagen spenderade vi all tid i Sommarland! Och vilket kanon väder vi hade. Kanske lite för bra, det va såå himmla mycket folk. ÖVERALLT! Anna och jag stog i kö till atraktionerna. Där man åker i ringar och båtar. Men kul va det. Kim bada som en liten tog och va sjövild! På kvällen grillade vi lite kyckling. Men det vart mest kol bollar =) fast det säger vi inte till Putte, hihi. Anna och jag spelade lite kort och hade det väldigt kul. Även åt våra camping grannar!! Hahahah säger jag bara. Det va en väldigt härlig och mysig stund vi hade på kvällen Anna och jag =)
Även på söndagen så var vi in på Sommarland en stund =) Vi badade och åkte karuseller! Och på söndagen så åkte Putte lite oxå. HAHAHA han skrek som en kärring när han åkte båt med Anna i en karusell. Jag skratta så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Det lät så kul! Det han sa när han kom ner va. Men jag blev ju blöt ju. HAHAHA. Min älskade Putte <3
Jag hade det iaf kanon bra i Skara. Älskar min lilla familj! Inkl Faster Anna då! Så du vet det =)
Om ca 2 veckor åker vi med husvagnen igen. Denna gång till Öland! ÅÅÅ det ska bli så kul.
Här kommer lite bilder :

På kvällen, Anna överst och Kim där nere

På morgonen. Kim klättra upp till Anna och la sig och mös =)


Det första vi träffa/såg på Sommarland va Kotte och en clown. Kim tyckte Kotte va jätte läskig! Men hon gick med på att jag fick krama Kotte...knappt hihi.

Faster Anna och Kim


Full fart

Jag & Kim

I början av dagen såg det ut så...men sen vart det mer folk!



Ser ni det ljusa partiet?! Det är Kims hand, på Faster Annas axel! Gissa om solen tog.

Kim grillar

Hon fick inte åka själv, va visst för liten hihi

Kim och pappa busar




Kim kör el bil

Å så lite hemma bilder


Kim i en klänning hon fick av farfar när han kom hem från en jobbresa

Kim med en av grannens kattungar =)

Kim med sina nya örhängen hon fick av farmor och farfar när dom kom hem från England + mycket mycket mer!
Nu ska jag ta och gå ut med Baltazar. Ha det gott alla

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-07-07 22:54:02

Jag älskar er ! Ni är bäst tack för att jag får följa med tycker det är svin kul!<3<3 vilka fina bilder förresten! Älskar dig!

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2010-07-18 15:45:10

Va roligt solmärke på axeln :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela