♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Öland

Publicerad 2010-07-10 00:40:07 i Allmänt

Tidigare än va jag trodde....
Redan den 17/7 åker vi =) Går tiden fort eller är det jag som inte hinner med?! Hm
Men kul är det iaf längtar!
I dag har Kim gått sista dagen på dagis innan sommarlovet. Så på måndag har hon sommarlov =) I dag va även Faster Anna här och passade Kim en stund så jag kunde städa lite i fred... Kim blir väldigt fort rastlös. Så det va skönt att få lite gjort. Sen tog Anna med sig henne hem och käka mat, sen ringde hon och fråga om jag ville med ner till sam och ta en glass =) Så det har vi gjort på em i dag.
I morgon ska vi åka ut på sjön =) ÄNTLIGEN! Så nu hoppas jag bara att solen skiner som tusan i morgon =) Eller ja, lite moln på himmlen gör inge. Men först i morgon ska vi slänga en jäkla massa skräp! Sen packa lite fika och dra ut.
Nu ska jag sussa!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela