♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

U.....t

Publicerad 2010-07-10 21:22:24 i Allmänt

Underbar dag!
Vi åkte ut på sjön redan kl 11. Och kom hem för typ 1 timme sen... =)
Så nu ligger Kim och sussar gott i sin säng.
Hon tyckte det va lite läskigt att åka båt i början. Men jag förstår henne, det låter ju ganska mycket från motorn.
Men sen jäklar! Hon har badat som en liten sjöhäst och Baltazar oxå. Svårt att få upp dom bägge från vattnet.
När vi kom hem skulle jag fortsätta klippa gräset, men då ville inte gräsklipparen vara med =( Så Putte ska kolla vad det är med den i morgon.
Nu ska jag gå in och ta mig en skön dusch. Sen ta ett glas vin och bara mysa!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-07-12 09:26:32

Tack <3

Massa Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela