♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

16 juni 2010 22:25 :)

Publicerad 2010-06-16 22:24:26 i Allmänt

Inga bilder på vagnen i dag heller. Har lixom inte hunnit...
Men jag har grejat lite i den iaf :) Tvätta ur lite och satt upp gardiner. Så nu börjar den allt bli riktigt mysig :)
I morgon ska Kim och jag gå till farmor på fika! Hon har gått på sin semester nu :) Och faster Anna har sommarlov. Uj så tiden går fort! Så om vi har tur är hon oxå hemma i morgon.
Nu ska jag ta mig upp här i från och kravla mig in till sängen ist! Jag är skit trött!
Natti natt

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-06-16 22:25:11

A ja fundera på att åka med henne, tommy pratar bara en massa om att han vill åka med kompisar så jag kände att det kunde vara mysigt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela