♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

En stund sen nu...

Publicerad 2010-06-15 21:05:29 i Allmänt

I dag har Kim och jag mellan målat ute :)


Vi tände grillen och grillade korv :) Det va väldigt gott och mysigt.
Sen kom Kim på att hon ville kolla på bebisarna igen....
Ja grannens katt Kissen har fått kattungar! 4st och dom är sååå söta :)
Dom föddes i fredags kväll den 11/6. Dom är kolsvarta och så små.

Kissen är en Norsk Skogskatt

Kim älskar dom, och hon är så försiktig. Tyysssst mamma dom sover. Jaja upps :)
Å så stänger hon luckan och går där i från... En sån underbar och förståndig tjej jag har! Och kommer Baltazar eller Elli så skriker hon till åt som och dom går ut där i från på en gång. Respekt! haha
Mer i dag så har Kim varit på dagis :) Är ju snart sommarlov nu så man får ju passa på. Hon behöver verkligen få leka av sig... Sicken busunge hon är :) Love it!
Medans hon va på dagis så var jag över till en annan granne och fick kaffe. Jag hade ju slut på mitt... Ena tiken hos dom ska snart börja löpa. Så det är lite rangordning som ska göras upp när Baltazar kommer. Men det går bra. Den andra han hunden fattar inte så mycket av det hela. Han tror mest att Baltazar leker med han :) Så han fortsätter att stoja omkring och larva sig. Som Baltazar tycker att han gör iaf :)
På bilden är Baltazar och tiken som snart ska löpa, hon heter Dina

Baltazar och Dina
I dag har jag inte gjort så mycket i husvagnen. Men jag tänkte ta en sväng i morgon :) Ska sätta upp lite gardiner och städa. Å sen kan jag börja plocka in massa massa saker!! F*n va roligt :)
Tyvärr så har jag ingen mer bra" bild att lägga ut på vagnen. Men det fixar jag i morgon! Den är så fin :) Sängen i fram vart så bra. Du är så duktigt min älskling :) Min egen Timell ;)
Den här vackra blomman fick jag av min farbror när han var här!

Upps LillAnna kom visst med på bilden oxå :)

Såå fin! Och lite rolig, varje gång man flyttar, asså typ byter bostad... Så ska den planteras om :)
Lite spec. Nästan samma som Hibiscus. Dom får man inte heller flytta på för då dör dom... Vilket Putte gjorde i vintras. han skulle göra ngot i fönstret där dom stod. Så han flyttade på som. Och ja, nu finns dom inte mer :( Jag älskar Hibiskusar! Så vackra blommor! Hibiskus trädet är ju grymt vackert!!! Vill ha :)
Nu ska jag hämta upp husvagns gardinerna och hänga dom på tork :)
Ha det nu så bra
Kram

Kommentarer

Postat av: aan

Publicerad 2010-06-15 21:37:37

vad vacker jag är!!! kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela