♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Ett steg...till :)

Publicerad 2010-06-08 13:37:59 i Allmänt

Husvagnen är färdig målad!!! Nu återstår, städning innan inredningen ska in. Fönster och takluckor ska sågas ur. Sen, sen ska inredningen i! Ska gå ut och knäppa lite kort på hur den ser ut just nu :) Innan allt kommer på plats, ska givetvis försöka komma i håg att fota under tiden inredningen kommer på plats oxå :) Så nu ska jag gå ut och städa, medans Kim ligger i vagnen och sover. Sen ska vi ta en cykel tur...
Å vet ni! I går så fick Baltazar vara hemma när Kim och jag cyklade ner till affären. Å när vi kommer tillbaka hem så möts vi av Baltazar... Han hade då. Öppnat källar dörren och gått ut samma väg som Katten brukar göra!!! Det va ju bara tur att han hade vett att stanna på gården. Vem vet vart han tagit vägen annars! Tänk om jag aldrig mer fått sett honom :( Fyyy. Så nu har jag satt hasp på källar dörren :)
Ha den gött i solen. Iaf ni som har solen på er himmel.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela