♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Hej!

Publicerad 2010-06-01 21:02:14 i Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev lite igen.
I helgen så var jag till Ullared! Det va himmla kul och skönt :)
Men så fort vi åkt kännde jag bara att jag skulle vilja vända och åka hem igen... Saknade redan Kim.
Så när vi väl kom fram till huset fråga LillAnna om jag längtade hem, japp sa jag då. Men om du hade haft Kim här då, ja då hade jag nog inte längtat hem... Men det gick så bra! Och jag måste få säga att det va underbart att få komma bort en stund :) Jag sov otroligt gött, vilket jag trodde att jag inte skulle göra. Jag handlade inte så mycket, kanske för ca 2500:- Massa sakner till Kimsan. Och lite till Putte :) Till mig själv köpte jag några linnen. Jag ville ha byxor, men hittade inga som jag ville ha eller passade i.
På vägen hem i söndags vart jag illamående. Men det gick över efter halva vägen hem. Som skönt va.
Lite senare på kvällen drog jag en inlines tur med Baltazar. Han va ju lite sur, hur kunde jag lämna honom så länge!!!? Så jag fick allt fjäska lite :)
Det tråkigaste av allt är att Putte och jag typ bara träffades några timmar. För nu är han i väg på jobb igen... Men jag hoppas han kommer hem snart igen. Han sa att han skulle komma hem på onsdag em. Men man vet aldrig :(

I dag så har vi..varit till Gryten sjön. Hade lite fika med oss. Och Lilli *hihi*
Vi hade även med oss lite sand grejer så Kim kunde leka i sanden :) Det va en härlig dag i gryten. När vi kom hem så fortsatte våran dag utomhus! Går ju inte att vara inne i detta underbara väder som varit!!! Så i dag så tog jag fram Kims lilla pool. Så både hon och Baltazar lekte och plaskade glatt :) Själv så har jag fått bort massa tvätt från golvet i källaren! Bara lite handdukar kvar nu :)
Nu så ska jag ta mig en dusch! Och sen hämta tvätten som är kvar i maskinen och hänga den.
Lite bilder kommer en annan dag.
Ha det bra allesammans ;)

Kommentarer

Postat av: Mormor :)

Publicerad 2010-06-01 23:54:12

Hellooo!

Mm ska se vad jag kan göra...lite tight med tid nu, jag hundvaktar! Men det löser sig väl!

Vad bra att du hade det fint när du var borta, jag kan tro att du saknade Kimsi mn helgen gick väl ganska fort?

Hör av dig, nu ska jag ta natten!



Kramisen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela