♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Husvagn :)

Publicerad 2010-06-06 22:50:10 i Allmänt

I går, lördag. Så var jag med Lilli in till Örebro. Hon skulle tattuera sig... Så jag hängde med :) När vi kom dit så var det jag som skulle tattueras (oxå). Så jag tattuerade en fjärill och Kims namn och datum. På vaden :) Den va en födelsedags present till mig från henne! En väldigt tidig en, (och dyr) men det fanns inte tider längre fram. Å jag är så nöjd :) Tack snälla snälla du!!! Lilli tattuerade in ett får på benet. Inte fåret Frank utan ett vanligt svart får :) Sen så åkte vi hem igen, eller ja vi käka först. När jag kom hem igen så skulle vi åka och kolla på ett förtält till vagnen. Och vi köpte det! Så nu har vi förtält oxå. Känns skit bra! Känns som ett steg närmre Öland! å vad jag längtar.

I dag (söndag) så har Putte, Kim och jag grejjat med husvagnen hela dagen! Fått upp tak och tapet! Så i morgon ska jag måla!! Och sen, SEN är det bara inredningen kvar :)

Men nu ska jag gå ut med Baltazar innan natten!

Bilder kommer en annan dag, när jag orkar....typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela