♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Lite shiiit :)

Publicerad 2010-06-23 22:27:07 i Allmänt

Slänger in lite ord och bokstäver så ni har något att läsa :)
Jag har lite att göra om dagarna och så är vi knappt hemma. Jag, Kim och Baltazar asså...
Nu när det varit så fint väder har vi varit nere vid sjön om dagaarna :) Härligt värre! Kim tycker om att doppa fötterna i vattnet. Medans jag tycker att det kanske är lite kallt. Men enligt termometern så är det +22 grader! Baltazar badar som bara den. Han är inte en badkruka iaf :) I veckan har vi haft med oss grannens ena hund ner till sjön. Även han gillade att bada :) Så Baltazar och han har riktigt roligt.
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på husvagnen oxå :) Den är ju faktiskt klar nu, innuti! :)
Så nu håller vi på och grejjar lite utvändigt.

Bild tagen utifrån...






Nu till stranden :)



Å så jag och Kim mitt i allt ;)

Mitt underbara hjärta! Älskar henne över allt annat!!!!

 
Och så sist...
En bild tagen nu i kväll 23/6-10

Djur i bur???!!! Haha
Kim klättra in i bilen och tog Baltazar med sig....

Till salu:



Nu ska jag sussa. Å är det fint väder i morgon så blir det stranden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela