♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Önskelista kanske...

Publicerad 2010-06-10 23:03:34 i Allmänt

Äh det är ju inte än på ett tag som jag fyller. Men lite av vad jag vill ha kan ni ju få reda på :)

En torktummlare.

Cykel, typ "kärring"cykel med kanske 3-5 växlar.

En resa

Ett stort kort på Kim (ett av dom vi tog på henne när hon va 5 månader hos Saxin)

Kläder

En underbar dag :)

Blommor

Ett äppelträd

Vinbärsbuske

Det va lite som jag kom på just nu...hihi

I dag har vi grejat med husvagnen igen :) Å den blir såå fin. Jag längtar så tills vi kan dra i väg med den :)
Nu ska jag sussa. I morgon är det studenten här i Dfs och Kga. Så om det är fint väder ska Kim och jag åka in till Kga och titta :)





Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-06-16 21:07:53

Jag har funderat på resa med ebba.. jag hitta en resa från norge för två vuxna två barn för 5005 svenska!!!



Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela