♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Svårt att beskriva...

Publicerad 2010-06-11 21:47:38 i Allmänt

I morse var vilken dag som helst.
Lämnade Kim på dagis, gick hem och städa lite. Och sen tillbaka och hämta henne :)
Väl hemma igen så ringe min telefon. Hm...ett nummer som jag inte känner igen...
Från den stunden så förändrades hela dagen, till något helt underbart!
Min farbror var på väg hem till mig/oss!
Jag har inte träffat min farbro på 12år. Och sist jag träffade honom var på pappas begravning.
Vilken underbar dag, vilken underbar människa. Jag är så glad över att äntligen fått träffa honom igen.
Det är så svårt att beskriva känslan!!! Men det va iaf helt fantastiskt :) Han är såå lik min pappa. När jag såg honom kliva ur bilen, så var det Min pappa jag såg. Men jag lyckades hålla inne tårarna tills han kramade om mig. Då släppte allt...
Och det va så underligt med Kim, hon var inte blyg. För varken honom eller hans fru. Annars så är hon ju alltid blyg och kryper gärna upp i min famn. Men icke, hon gick fram till honom och krama och pussa. Bjöd på kex och massa leksaker.
Nu ska jag bara ta det lungt och mysa i soffan :)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-06-11 21:57:51

vilken underbar känsla för dig kul att få träffa honom hoppas ni ses snart igen=0) kram

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2010-06-12 22:39:30

Jag får ge ungefär 2500 kr för den. JAg minns inte exakt :) De har så många fina färger och de håller bra kvalitet! Så jag rekommenderar verkligen en Scooter.

Har du fått nått bud på din vagn?

Postat av: Linda

Publicerad 2010-06-15 10:17:31

Åhh, va kul att han har kommit och hälsat på er... Måste ha varit jätte kul för dig att träffa honom igen... Och kul att han fick träffa Kim.

Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela