♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Till salu

Publicerad 2010-06-11 08:41:14 i Allmänt

Japp :)
Nä inte jag hihi
Utan Kims barnvagn. Jag får så ont i ryggen av den! Så nu ligger den ute på tradera, får se om jag får den såld...

Den är ju så fin och skönt att köra. Men jag som går så mycket behöver en bra vagn, och detta va tydligen inte den :(
Så jag har provat en annan vagn, och denna skulle jag vilja ha. Men först måste jag sälja den gammla så jag har pengar till en ny... :)

Emmaljunga Scooter!!! Japp en sån vill jag ha. Smitig att köra, lätt, tar liten plats i bil osv... Och ställbart handtag.

I dag så klev vi upp kl 7. Eller ja det brukar vi, men det konstigaste är att Kim sover nu... Bara hon inte håller på att bli sjuk eller så :( Hon ryckte mig i armen och peka på sängen. När jag sa att jag inte ville sova nu så vart hon arg och gick och la sig själv. Och somnade... Lilla stumpan min :) Men snart ska jag väcka henne, hon ska ju till dagis. Om hon inte ska få vara ledig i dag...hm... Får se. Låter henne ligga i 20min till.
Jäkla skit väder vi har i dag då! Regn och rusk. Grått som tusan ute...
Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning.
Ha en bra dag

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2010-06-11 17:58:47

En sån vagn köpte vi till Dennis, Emilia är jättenöjd vad jag har hört. Ska tala om för henne att du får ont i ryggen av 3-hjulingen för en sån har hon önskat sig, men som tur var blev det en emmaljunga scooter istället.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela